20 Ocak 2011 Perşembe

Selam! Ben dostum :)

Ben zaten herşeye önce biraz karşıdan bakarım. Çoğu teknolojik adıma şüpheyle yaklaşırım. Facebook mesela... Hesap açsam mı diye düşünmeye başladığımda sadece evliydim,hesap açtığımdaysa evli ve 1   yaşında çocuğu olan bir anne. O derece yani. Detaya girmek gerekirse düdüklü tencereye kadar gider listem. vahim :) Blog mu? Siz deyin 3 yıl ben diyeyim 4 yıl... bekledim... vallaha... 3,5 - 4 yıl bekledim. Bu sürede de çok blog gezdim çookk.

En çok butik kurabiye ve pasta bloglarını izliyorum ve ben de kendimce birşeyler kotarıyorum.Ufkumu açanlara teşekkür. Kurabiyelerin hemen peşinden el işi;kanaviçe,dantel,örgü, ama gözbebeğim Brezilya Nakışı. 
Bir de fotoğraf konusu var ki,olmazsa olmaz. Pişiriyorum -çekiyorum, süslüyorum-çekiyorum, işliyorum-çekiyorum...sonnn dereceeee...amatörce :))

Tam olarak yönümü belirlemedim ama şöyle uzuun soluklu, özgün, samimi, güncel bir blog olur umarım.
Pekiiiii beni kim gaza getirdi blog konusunda???? O da ilerleyen günlerde inşallah. Biraz kurcalayayım şunun sağını solunu,düzenlemeyi bi öğreneyim,ıvır zıvır çektiğim fotolara bi bakayım.

Eh! Hadi hoşbulduk :)

Hiç yorum yok: