26 Şubat 2011 Cumartesi

Aksiyonu Bol Cumartesi

Sabahtan beri benim boncuk kuzum kurulmuş tam zamanlı yaramazlık makinesi sanki! Şimdi o uyuyor,ben de akşam gelecek arkadaşlarımız için mutfaktayım. Aklımda yüzme bilmeyen fakat bir bardak suda serbest stil debelenerek çaresizce kurtarılmayı beklemiş telefonum,elimde enn enn ennnn kelebekli fincanda kahvem sakinleşmeye çalışıyorum. Bir de bu güzel iki şarkıyı dinliyorum; Somewhere over the rainbow - Eric Clapton
Eylül Akşamı -Teoman & BüLent Ortaçgil
Ve evet bence de en romantik bölümü orası ve evet o güzel filmi izledim nihayet. Daha da kaç kez izlerim bilmiyorum. "Tema"sında ve "temas"ında Aşk dibine kadar vardı ve yine evet kalbiminn en derininde bir sızı bıraktı.
Beni çocukluğuma götürüp götürüp tekrar bugüne getirdi.Sevdiğimiz bildiğimiz şarkıları öyle güzel serpmişlerki filme,etkilenmemin bir sebebi de onlar mutlaka.
Aşk tesadüfleri sever = Hayatta herşeyin bir sebebi vardır,hiçbirşey tesadüf değildir.

İyi haftasonları herkese...



Son not-11.03.2011 : bu filme 2. kez gittim eşimle. Erkekler de ağlarmış !

1 yorum:

ayşegül dedi ki...

hadi ama alıştırdın bizi yazılarına bekliyoruz