14 Şubat 2011 Pazartesi

Dinliyorum...ZAZ...

Bilenler bilmeyenlere anlatsın. Bi' dinleyin bakın,belki seversiniz.
Nasıl ama ? Bi' de bu var. Hatta isterseniz ikinciden başlayın dinlemeye.

Beğenmediniz mi ? Ama bir şans daha verin!
Çoluk çocuk uyusun mesela mışıl mışıl,kısın ışığı ve isterseniz yakın mumlarınızı. Bırakın kendinizi, bu sokaklarda şarkı söyleyen kızın buğulu sesine. O güzel aksanıyla söylerken şarkılarını size ve bir de sevgilinize,kapatın gözlerinizi ve düşünün: Nerdesiniz? Ne yapıyorsunuz? Hava nasıl?Nemli ve sıcak mı? Ya da soğuk? Karlı? Yağmuru mu seyrediyorsunuz cam kenarında uzaklara bakıp hayal kurarken? O üstünüze çektiğiniz battaniye annenizin hediyesi mi? Pekii kulağınız hala müzikte mi?
Nasıl ama? Sevdiniz di'mi:)

Nerdeydi şu lavanta kokulu mumlar? :)

Ps: Kim bu Zaz diyenler için bir foto ekliyorum.
İşte o sesin sahibi

Son not-11.03.2011 : dünden beri Facebook'da "para versen böylesini dinlemezsin" başlığıyla Zaz 'ın klibi döner oldu. geç keşfetenlere yazık,paylaşımlar(ım)a dikkat etmeyenlere teessüf vallaha :(

3 yorum:

coco-jelly dedi ki...

ben tam bir fransızca aşığıyım=) ve bu hatuna bayılıyorum ama yazdığın gibi çokda bilen yok şarkıları sölerken deli gibi eğleniyor sesi güzel olan çok insan var ama zazın o eğlencesi beni garip şekilde enerjiyle dolduruyor=)

Neşeli Günler dedi ki...

aynen. ekim ayında akbank caz festivaline geliyormuş. benden söylemesi :D

LEYLA'nın KAHVE DÜKKANI dedi ki...

Evettt ben de geç farkedenlerdenim. Müthiş harika mükemmel vee çok eğlenceli bir tarzı var bence :) ZAZı seviyoruz...Kahve Dükkanı'ndan sevgiler...