23 Şubat 2011 Çarşamba

It's raining cats and dogs...İzmir repeat after me !

Gün geçti gece oldu ve hatta yarın oldu, ama şu yağmur dinmedi gitti! Her gök gürültüsünden sonra kuzucuğum oturuşunu düzeltip dik durarak "ben yağmurdan korkmam ki anne ben ceşşşuuuruuuum" dese de ve ben de ona " yağmurdan korkulmaz ki annecim,bütün ağaçlar-çiçekler sulanıyor,sokaklar yıkanıyor,kuşlar ve sokakta yaşayan hayvanlar içecek su buluyor " desem de bal gibi korkuyoruz ! En çok da ben. Ama kuyruğu dik tutmaya çalışıyorum. Ne de olsa anneyim ya,kuzuya gereksiz korku aşılamayacağım ya...hesap o hesap işte. Neyse kuzu derin uykuda. Peki ben ne dinliyorum: Pera Classics 3- Instrumental.
Saçma değil seçme şarkılar keman ve piyanoyla çalınınca insanın içine nasıl akar? Öyle akar işte.
Güller ve Dudaklar,Kınalı Yapıncak,Belle (Notre Dame De Paris),Kaybolan Yıllar,Sevdim Seni Bir Kere,Sessiz Gemi,Her Yerde Kar Var,Por Una Cabeza (Scent of a Woman),A Throw of Dice,Pervane,Seninle Başım Dertte,Mimoza Çiçeğim,Dilek Taşı,Güz Gülleri ve Bana Yalan Söylediler bu albümde çalınanlar. Belki sevmedikleriniz var içinde,şarkıyı söyleyenden pek hoşlanmıyorsunuz belki. Olabilir. Şimdi unutun onları ve biraz dinleyin şu güzel kemanı piyanoya eşlik ederken. Henüz paylaşım sitelerine konmadığı için size dinletemiyorum ama Pera Classics 2 den seçilmiş parçaları www.peramusic.com adresinden bir boş vaktinizde birazcık dinlerseniz bir fikriniz olur.
Gök mü gürledi? Hayıır! Bu hızlı hızlı koştururken birbirine çarpan bulutların sesiiiii... Di mi?

Hiç yorum yok: