18 Şubat 2011 Cuma

Teşekkürler

Günler hızla akıyor. Herkes bir yere yetişme telaşında ya,işte ben de öyleyim. Bu sebeple yazamadığım teşekkürlerim var.
Şöyle ki;
Henüz yeni blog yazmaya başladım ve bunun ilk ayı hiiç kimselere söylemeden geçti. Şimdi artık kulaktan kulağa oynar gibi,belki biraz da çekine çekine söylüyorum blogumu.
Duyup gelen Özge ve Ayşegül'e, tesadüfen görüp gelen
Pembe (pembe-dusler.blogspot.com) ve
Bahar'a (baharmasali.blogspot.com) beni izledikleri için
" teşekkürler". İzlemeye değer bulmanız beni hem çok mutlu etti hem de yüreklendirdi.
Pelin,tatlı arkadaşım,çifte anne :) İlk yorum yazan sensin. Bir bilsen beni nasıl mutlu ettin. "Teşekkürler" sana da.
Bitmedi devam ediyorum,bir şekilde blogumu ziyaret eden,zaman ayırıp görüşünü -seçenekler sınırlı olsa da- tepkilerle ifade eden herkese "teşekkürler". Benim için önemliydi bu geciken teşekkür listesi.
Sağolun varolun.
Sevgiler hepinize.


resim Etsy.

6 yorum:

ayşegül dedi ki...

seni seviyoruz müjdeee aslında ilk yorumu ben yazacaktım ama nereye tıklayacağımı bilemedim:)

Neşeli Günler dedi ki...

ben de sizii :))

Neşeli Günler dedi ki...

6 izleyici oldu. mutlu ben :)

Adsız dedi ki...

canım arkadaşım iyi ki varsın:)sen hayatın bana en büyük armağanlarından birisin.seni çoooooook seviyorum.adımı yazmaya gerek var mı dersin? :):):)

Neşeli Günler dedi ki...

Ebuşum,can arkadaşım,çocukluğumun ve gençliğimin başrolü :)) sen de benim için en iyi seçilmiş armağansın.doğum günün kutlu olsun mutlu olsun şekercim.

Adsız dedi ki...

nice nice yılların başrollerinde birlite olmak dileği ile canımcım.sensiz olmaz biliyorsun:)