19 Mart 2011 Cumartesi

Dinliyorum…Birsen Tezer...

Bilenler bilmeyenlere anlatsın ! 1998 de tanıştım onunla. Bülent Ortaçgil’in “Light” albümünde “Kimseye anlatmadım” da düet yapmışlardı Usta’yla. Sesi beni benden almıştı desem abartmam. Sonra 2000′de “Ortaçgil için söylenen Ortaçgil Şarkıları” albümünde baştan sona şaheser olduğunu düşündüğüm o nefis şarkıyı Tezer’in nefis sesinden dinleme şansına sahip oldum: Çığlık çığlığa

Şimdi kendi albümü var Birsen Tezer’in. Ne desem boş! Su olup akmış Tezer! Eski-yeni,bildik-bilmedik muhteşem şarkılar var içinde. Türkçe Caz olur mu olmaz mı diye tartışa dursunlar siz vakit kaybetmeden bu güzelliğin içine,o harika sese bırakın kendinizi. İşte huzurlarınızda “Cihan”.

Hangisini daha çok seversiniz bilmem,ama dinleyin. Kiminin sözlerinde kiminin müziğinde,çoğumuzun hikayesi var!

Benden size “Çal kapımı” ve “Değirmenler” gelsin. Dinledikçe beni hatırlarsınız belki ;)

Daha fazlası için Birsen Tezer resmi sitesi burada. Bir de Haşmet Babaoğlu’nun Cihan ve İzmir’i anlatan yazısı var…

Hiç yorum yok: