18 Mart 2011 Cuma

Herşey İyi Olacak ! ve Merhaba Yeni Blog !

Hayat sıkıntılı akıyor demiştim ya hani çok şükür herşey yoluna girmeye başladı. Teyzem çok ciddi bir görünmez kaza geçirdi. 15 gündür telaşlı,zamanla mücadele verdiğimiz şehirler arası bir trafiğimiz var. Nihayetinde yaklaşık 9 saatlik bir ameliyat zinciri sonunda iyi haberler almaya başladık. Önümüzde sabırla geçirilecek zorlu haftalar ve hatta belki de aylar var. Ama biliyorum ki “herşey güzel olacak”.

Bu sıkıntılı günlerin sonunda geciken yeni blog yazısını yazmak için ancak fırsat buldum. Blog yasağı deyip durdum ya,işte o sebeple pek çok blog yazarı kendisini WordPress’de buldu. Burayı da sevdim ama ne yalan söyleyeyim alışkanlık mıdır nedir Blogspot daha pratikti sanki.Herkesin bir yandan birbirini bulmaya çalıştığı bir yandan da blogspotun kesintisiz olarak açılmasını beklediği şu günlerde “merhaba yeni blog!”.

Neşeli Günler

Müjde


görsel etsy

Hiç yorum yok: