23 Mart 2011 Çarşamba

Sirayete dirayet mi? Nasıl olacak ki?

Merhaba,

Şu son günlerde blog yazarları arasında bazı şeyler sirayet halinde.

İlk önce yeni blog arayışıyla nerdeyse hepimiz “wordpress ‘e geldim” ya da “…com oldum” yazısı yazdık. İyi de yaptık.

Arkasından ,dns ayarını değiştirenler okur belki diyerek Pazar ve kar yazıları yazdık.

Bugün bakıyorum da son 2 gündür falan “bahar geldi traallalaaa ” yazıları fotoğraflarıyla düşmeye başlamış postlara. İçimiz ferahladı,balkon-bahçe değişikliklerine yeni fikirler ekledik. Şu saksıya bir aslanağzı,şurdakine sakız sardunya,acaba saksıları mı boyasam yoksa minderlerin yüzlerini mi değiştirsem?….vs vs vs…

Buraya kadar herşey güzel sirayet etmişti. Ama dirayet neye gerekti ?

Bu saydıklarımın aralarında bir yerlerde, sessiz kalan blogculardan, nerden ses verecekler diye beklerken, “hastayım dergi karıştırıyorum” ya da “hastayım bitki çayımı içiyorum” yazıları geldi birer ikişer… İşte buna dirayet gerek ! Keçileri kışkışlamak gerek !

Son söz: Hastayım(stop) Blog okuyor ve dergi karıştırıyorum(stop) Daha çabuk iyileşirim umuduyla bitki çaylarıyla yıkanabilirim(stooopppp) Bahar yazısı yazmak için enerjiye ihtiyacım var (stoopp) Hasta olanlara geçmiş olsun(ssttoopppp)

Sağlık ve afiyetle kalın inşaalllllaahhhh(non-stop)

Hiç yorum yok: