7 Nisan 2011 Perşembe

Elektrik meselesi ;)

Pişşt :) N’bersiniz? Havalar ısınıyor keyifler iyidir diye tahmin ediyorum. Sizi unutmadım ama bu hafta epey yoğundu. Annem geldi ve gidiyor :( Zaman ne hızlı ! 1 hafta nasıl geçti !

Kurabiyelerim var bir de ,onları da bitirdim. Şimdi burdayım işte.

Kapalı kasvetli günler geçti nihayet. Ilık bahar havası insanın aklına neler getiriyor neler . Uzuunn bir yapılacaklar listesi var aklımda. Başladım ucundan kıyısından yapmaya. Yaptıkça yapasım geliyor. Fotoğraflarını çektiğimde gösteririm size de ;) Can’ın epeydir istediği Mickey’li yastık nihayet hayata geçiyor. Hobi evi sahibi bir arkadaşım var,Neslihan, onda buldum güzel bir Mickey’li kanaviçe kit.



Başladım yapmaya. Bakalım ne zaman biter.

Bahar yorgunluğunu bertaraf etmenin yollarından biri de bu sanırım. Kendini işe vermek.Çok şükür benim de yorgunluğum bitti,gözüm açıldı,etrafımı görür oldum. Yani anlayacağınız bahardan elektrik aldım ;)

Kalın sağlıcakla…


2 yorum:

necla dedi ki...

yastığı merakla ekliyorum ...

Neşeli Günler dedi ki...

ben de :) hoşgeldiniz bu arada :)