26 Nisan 2011 Salı

Kendi halimde…

Geçen yaz balkonun su giderine kendimce onestroke ve stencil yapmıştım.

Şimdilerde de o çok beklediğimiz bahar geldi ya nihayet ben de bu sarmaşığıma yeni bir şeyler ekleyeyim dedim ve Ikea’dan aldığım ham çerçeveleri boyadım. Boyadım dediysem öyle çok özenli değil,ham ahşabı boyadan görünecek şekilde.












Bu şekilde 3 çerçeveyi de boyadım. Henüz verniklenmediler ama bu hale geldiler;


İçlerine de bir şeyler düşünüyorum ;) Çok mu süperler ?? Yooo. Ama kursa gitmeden deneyerek-yanılarak ben yaptım ve balkonumda güzel duracağını düşünüyorum.

Balkon demişkenn ,






Aslanağzı,sardunyalar tomurcukta,yeni lavantalar çimleniyor,balkona yapılacak bakımı düşünürken içilen bir çay vee kanatlı bir misafir :)

Son not; Tren gibi altalta dizildi fotoğraflar. Çok kötü biliyorum ama buradaki gibi yapamadım. Ya blogspot buna izin vermiyor ya da ben yapamadım. Bu sefer de böyle olsun napalım.

İyi bir hafta olsun herkese…

4 yorum:

canimçektipişirdim dedi ki...

cnm her iki çalışanda çok hos olmus..bence gayet süperler..bu çalışmaları hiç yapamayan insanlarda var sonuçta:)

Neşeli Günler dedi ki...

maksat zaman geçsin,bişeyler ortaya çıksın :) sağol iyi yorumun için :)

necla dedi ki...

çerçeveler çokda güzel olmuş fikir güzel içlerine ne konacak merakla bekliyorum

Neşeli Günler dedi ki...

çok teşekkür ederim:) karar veremedim içleri için.
yorum için sağolasın :)