27 Mayıs 2011 Cuma

AŞK bir sebepten...

Bu sabah okuyayım,yok yok olmadı böyle bırakayım,aman kendimi veremedim,bi daha okuyayım,ay çok yorum yaptılar tadım kaçtı diye diye elime bir alıp bir bıraktığım "AŞK"ı bitirdim. Vatana millete hayırlı olsun en çok da bana tabii.Ben böyleyim işte,bir kitap gündemi çok meşgul ediyorsa ben o kitabı ancak 1 sene sonra okuyabiliyorum Sıcağı sıcağına okuduğumda sanki yazılanların etkisinde kalıyormuşum gibi geliyor. "AŞK" da bundan nasibini alanlardan. Öyle boş boş kitap okumayı sevmiyorum ben,konsantre olmalıyım gerekirse 5 sayfa geriye gidip pekiştirmeliyim. Dura kalka okuduğum bu güzel kitaba sonradan sonraya bir kaptırdım ki son 100+ sayfasını bir çırpıda okudum hem de sadece 3 saat içinde. "Siyah Süt" ten sonra tadı damağımda kalmadı desem yalan. Ama gel gör ki şimdi de günler geceler boyu düşünürüm de düşünürüm,kurarım da kurarım. Kahramanlarla diğer kitapların,kitaplarla şarkıların,şarkılarla konuların arasında bir bağ ararım da ararım.
İşte tüm bunlardan sonra,

Kırkıncı Kural;
Aşksız geçen ömür beyhude yaşanmıştır. Acaba ilahi aşk peşinde mi koşmalıyım mecazi mi, yoksa dünyevi, semavi ya da cismani mi diye sorma! Ayrımlar ayrımları doğurur. AŞK'ın ise hiçbir sıfata ve tamlamaya ihtiyacı yoktur.
Başlı başına bir dünyadır AŞK.
Ya tam ortasındasındır, merkezinde, ya da dışındasındır,hasretinde.


Sertab Erener-Demir Demirkan...AŞK (Aşk'ın tarifi)


1 yorum:

Reyhani dedi ki...

Bu aşkk çoook farklı birşeyyy...Aşkı çokk seviyorummm :)