10 Mayıs 2011 Salı

Bahar içimden taşıyorr sanki

Bahar içimden taşıyor sanki çünkü allerjim azdı ! En güzel bahar günleri geçiyor. Mahçup Mayıs ne geldiğini belli ediyor ne de kendi içindeki karnavala dur diyebiliyor.
Hıdrellez geldi geçti. İzmir'de tam karnavaldır Hıdrellez ! Denizle canciğerdir. Ben de o gün vapura bindim Karşıyaka'ya geçtim. Güvertede oturdum. Güneş gözüme gözüme girerken havada süzülen martıları izledim. Dileklerden dilek beğendim,uzuunn bir arzuhal yazdım Hızır'a vereyim diye. Sonra yine bindim vapura döndüm Göztepe'ye. sahilde insanlar. Herkesin Hızır'a diyeceği var,belli,bir telaş bir telaş. Ben de bıraktım denize mektubumu. Bulmuştur umarım ! Ateşten atlamadım ama taştan bir ev daha yaptım :) Güllere bağlanmış bezlere baktım. Ne umutlar vardı kimbilir o dallarda... Sizi bilmem ama ben en çok sağlık diledim... Burnumu çeke çeke :)


Hıdrellezi uğurlarken Anneler Günü geldi. Annemleydim,anneydim. Yetmez mi? Dizlerine koydum başımı. Can durur mu? Durmaz "benim annaneeemm" diye o da koydu başını. Ne güzel!Sonraki yılları düşündüm.Biliyorum, annemin dizinde daha çook yer var... Annemleydim,anneydim...

6 yorum:

Reyhani dedi ki...

Ahh canım yaaa....İnşallah ne dileğin varsa kabul olsunnn inşallah :)))Allah sağlık sıhat versin anneciğine..ve minik kuzunaaa bir ömür boyu tüm güzellikler...
Sevgilerrrleeeeee

Neşeli Günler dedi ki...

hepimize inşallah :)

ayseyaman dedi ki...

ozellikle son resme bayildim...
iste gercek ASK bu olsa gerek...:)

Neşeli Günler dedi ki...

gözlerime inanamıyorum ! sağolsun varolsun Ayşe Yaman,sayesinde şeker hamurunun en pratik yolunu öğrendiğim,yaptığı herşeyi ağzım sulanarak ve gıptayla izlediğim Ayşe Yaman hoşgeldiniz :)
AŞK ın çok şekli varmış,3 yıldır ben bu fotoğraftaki şeklini yaşıyorum ! size de minik oğlunuzla mutlu,aşk dolu uzuunn bir hayat diliyorum :)

ayseyaman dedi ki...

cok tesekkurler guzel dilekleriniz sozleriniz icin...ne mutlu bana :)
her zaman yorum yazamasamda guzel seyler yapan yaratici bayanlari takip etmeye calisiyorum...sizin de kurabiyeleriniz kurdela nakislariniz gozumden kacmadi...
bol sekerli ask dolu gunler sizinler olsun...

Neşeli Günler dedi ki...

bana da ne mutlu :)) çok mutlu hem de :D