20 Mayıs 2011 Cuma

Haftanın başı 'ya sabır' , sonu 'geçmiş olsun' !

Geçen Pazar okulumuzun aile katılımlı kahvaltı organizasyonunda gördük kiii İzmir'e bahar olduğunu varsaydığımız,yer yer yaz,yer yer sonbahar tadında bir mevsim gelmiş.





Haliyle Pazartesi süt beyaz tontik kolları öğretmenlerimizin beğenisine sunacak şekilde, kısa kollu,önünde 1300 S VosVos baskısı olan,havalı mı havalı kırmızı t-shirtü giysin istediM(!). Sizin kuzular da böyle mi?? Bizimkinde bu ara bir fikr-i sabit yaklaşım var ki sormayın.Başta itiraz etmedi bu t-shirte,ama giydiğinde,kollarına bakıp,dudağını bi' büktü. Sinirli ve titreyen sesiyle " bunu hiç sevmedim annee. hemen bana uzun kollu giydir.hemen!" diye direktif verdi. Anlattım. Olmadı. Uzun kolluyu giydirdim. "Bunun arabası yok !" dedi. Arabalı olanın kolları kısaymış.Hem o mavi giymek istermiş. Ama mavide de araba yokmuş. Hem bunun da kolları kısaymış.mış.mış. Zzzzzttttt! Arızaya bağlanmak suretiyle tam 6 kez üsütünü değiştirdiiii ve en sonunda en baştaki itiraz ettiği t-shirtü giyip kapıdan çıktı. Yani haftanın başı "ya sabır"la böyle başladı.

Balkonumuz pek şenlendi bu hafta. Tomurcuklar üçer beşer patladı,çiçeklendi. Yan bahçedeki ağaç o güzel mor çiçeklerini açtı. Sabah ve akşam misler gibi kokuyorr.Yeni çiçekler alındı.Balkondaki ilk kahvaltıda hepsine bakıldı,mutlu olundu. Bir de bir karga dadandıki balkona, herşeyin yerini değiştiriyor. Sepetleri taşıyor,saksıları deviriyor,cevizleri araklıyor. Korkmuyorum desem yalan olur ! En iyisi birkaç rüzgargülü almalı.

Günler böyle geçerken akşamki deprem hepimizin yüreğini ağzına getirdi. Kayıpların artmamasını umuyorum ve Kütahya'ya "geçmiş olsun" diyorum.
Şimdi diyeceksiniz ki,'kardeşim haftanın sonu gelmiş,sen geçen Pazar'dan Pazartesi'den bahsediyorsun. Bunca zaman ne yaptın,aklın nerdeydi?'. Ben de size aşağıda görmüş olduğunu fotoğrafları göstereceğim :))



Gözde ve Selçuk bugün nişanlanıyorlar. Bunlar da onların vanilyalı kurabiyeleri. Tebrikler ve mutluluklar.

Arayı açmadan görüşebilmek umuduyla.
Bishop Allen - Click Click Click eşliğinde sevgiler hepinize...

.
.
.

2 yorum:

Reyhani dedi ki...

canımcımm kurabiyeler harika olmuuuşşş..insan kıyamaz ki yemeye :))))

Neşeli Günler dedi ki...

afiyetle yensin diye yapıyorum ama,yerler mi yoksa nişan hatırası mı yaparlar bilmiyorum :))