9 Haziran 2011 Perşembe

Arıza bende mi ?

Bizim Boncuk 3 yaşını doldurunca gündeme tuvalet öyle bir gelip yerleşti ki, aylarca babasıyla birbirimizi çitim çitim çitiledik durduk. Çocuğumuzun şuncacık boyuna bakmadan, beklentisi dağ tepeleri kadar yüksekte olan babamız sayesinde, kendimizi apar topar lazımlık üstlerinde,tuvalet tepelerinde bulduk. Konunun ilk yarısını sorunsuz geçtik ama geri kalan yarısı öyle zormuş ki,öğretmeniyle karşılıklı kaka kronolojisi tutar olduk. Detay vermeyeyim !
Okulun psikoloğu,eş-dost, yaşıt çocukları olan arkadaşlar,herkes ama herkesle konuştum.
- çok üstüne düşmeyin kendi haline bırakın.
- geç kalmadınız ama kalmak üzeresiniz.
- aaa bizimki 3 günde halletmişti vallaahiii.
- korkuttunuz mu çocuğu naaptınız?
- aslında yakıverseniz azıcık hemen hallolur. çok değil canım azıcık hemen.!%&!@!
- kazalar olacak tabii. aman canım sen de biraz izin ver,görmezden gel.

Yapmıyor işte. Yapmadıkça iş iyice zora giriyor. Bu süreçte bir de iştah oynamaları oluyor. Yapmadığı için yemiyor,yemediği için yapamıyor. Kısırdöngü :(
E ama ben de insanım ! Sakin bir yapım olsa da bana da geliyorlar bazen. Bir de bu bölümde akıl verenler var; aaaa ama olmaz ki! sakin olman lazım.bırak nereye isterse oraya yapsın. çok büyütüyosuunnnn ! dıdıdıdıdıdıdııdddııı.
Keşke yapsa! Yap-mı-yoorrr!
Eyyy ahaliii ! Pardon da ben de siniri,kalbi ve duyguları olan, olağan bir yapıyım. Ve maalesef bu döngüde, çarpışan araba gibi ordan oraya vurduğum zamanlar oluyor.
Herkes mi prenses, herkes mi pamuk anne,bir ben miyim arıza ?????

5 yorum:

colette dedi ki...

Tek derdin o olsun.Benim oğlan da yemek yemezdi ve kendince tuvalet kuralları vardı.Kreşte tuvalete girmez,başka bir yerde değil yemek yemek su bile içmezdi.Bak şimdi kocaman oldu da evleniyor bile...Üzme kendini,oğluş sağlıklı olsun yeter...

Neşeli Günler dedi ki...

öyle değil mi? sizin dediğiniz gibi,fazla takılmadan oluruna bırakayım diyorum ama bi yerden sonra işler çığrından çıkıyor :( öğreneceğim inşallah...

Neşeli Günler dedi ki...

bu arada mutluluklar :)

içimizdeki karnaval dedi ki...

Bende alıştırma aşamasındayım , sabırlı olmaya çalışıyorum ama bu yaz kesinlikle bu sorunu çözeceğim...Artık evimiz azıcık kazalara kurban gidecek ...Çocuklar bu konuda çok istikrarlı oluyor, bezlerine gönül bağı ile bağlılar..Bırakamıyorlar nedense ..Kolaylıklar dilerim arkadaşım ,umarım en kısa zamanda alıştırırsın...

Neşeli Günler dedi ki...

işin garibi bez takıntısı olmadı,hemen bıraktı. herkesten duyduğum, alışma döneminde bezi bıraksalar dahi kaka için bezin bağlanmasını istemiş çocuklar hep. bizde o da yok. doğrudan reddediyor. devir daim yapılamayacağını anlayana kadar dupalac içecek maalesef :S
ev batsın çıksın ama yeter ki yapsın. sana da kolay gelsin ve de bol sabır.