22 Haziran 2011 Çarşamba

Hani sanki böööyleee

Gel bahar git bahar, bu nasıl yaz derken İzmir başladı yanmaya. Bahar yorgunluğunu uğurlarken kapıdan pencereden,bir de baktım ki bir rehavet, bir miskinlik ve yapılacak çok şey yerleşmiş başımın köşesine en tepesine. O aralarda,bir şevkle gittiğimiz sandıklardan kafa üstü yere düşmüş gibi olduk. Sonrası bir hazım süreci tabii ki. Güzel şeyler düşünmek gerek ! Mesela Can'ın çilek ve domates fidesi gibi...


Mesela o minnak domateslerle ve annemin gül reçeliyle yapılan kahvaltı gibi...

Mesela anneannemin bahçesini hatırlatan ve yıllar sonra yetiştirmeye muvaffak olduğum ortancalar gibi...

Ve Can'ımın büyüdüğünü, bir bütünün parçası olduğunu,özgüvenini görmek gibi...



O şimdi uyuyor. 2 gündür ateşten yorgun. Benimse önümde bir kurabiye yığını,nişana gitmek üzere süslenmeyi bekliyor. Aklımsa onun yanına kıvrılıp yatmakta...

8 yorum:

Reyhani dedi ki...

sıcaktan mıdır nedir bana da öyle oluyor canım yaa..Çook gecmıs olsun oğluşuna tez zamanda atlatsınn..Ayrıca domatesler çooook şahane bayılırım dallı domateslere :D

Deli Anne dedi ki...

o domatesler, gül reçeli, ortancalar mest etti beni. Can ateşten yorgun demişsin, hastaysa şayet geçmişler olsun..

Neşeli Günler dedi ki...

Reyhani,sağolasın. umarım iyileşir. bu gece perişan olduk ateşten yine :(

Neşeli Günler dedi ki...

Can çok hasta Deli Annesi :( yılsonu gösterisi vardı,o gün sanırım üşüttü :( 39,2 yi gördük :(
ortancalar beni de mest ediyor,pek gururlanıyorum onlarla,sonunda başardım yetiştirmeyi. domatesler Can'ın. balkonda çilek ve domates besliyorum diye anlatıyor herkese :))
gül reçeline gelince ,yok böyle bir tat !

coco-jelly dedi ki...

minnoş domates aldım bende balkonuma..resimler şahane:)

Neşeli Günler dedi ki...

ohh ne iyi yapmışsın. insan o minnaklar büyüsün diye gözünün içine bakıyor ve ne çok anlam yüklüyor dimiii. oysaki allahın domatesi yani :P

Buket dedi ki...

oyy canım geçmiş olsun.domatesler lezzetli, ortancalar tombul ..nasıl güzel renkleri!!

Neşeli Günler dedi ki...

daha da tombullaşmalarını isteyerek çok teşekkürler :)