10 Ağustos 2011 Çarşamba

Can'sın

2 gündür ısrar ve itinayla üstüme üstüme gelen,binlerce oyuncağının herbirini ısrarla ortaya saçan,üstünde danseden,tepinen,koltuğun oturma yerine kafasını,sırtına da ayaklarını koyup 'bak annee kayak yapmak gibi dimiiiii' diye içimi hop hop kaldıran,yapma dediğimi yapan,etme dediğimi eden,dur dediğimde asla durmayan,sessiz olalım dediğimde bağıran,ben çileden çıkıp bir sinir bombasına dönüştükçe gülen,güldükçe beni daha çok şişiren,ben şiştikçe 'gelsene gelsene' der gibi pis pis sırıtan,banyoya gitsem banyoya,mutfağa gitsem mutfağa gelen,ağlamak için bulduğum her soteye gelip ağlamamı sabote eden ve git deyince gitmeyen,en sonunda infilak edercesine gözyaşlarına boğulan ve kendisinden durmadan özür dileyen annesini ağlaya ağlaya teselliye çalışan bir oğlum var; " tamam istemeden olmuştur anne {fırkfırk},sen benim en iyi en tatlı annemsin {fırk},özür dilemene gerek yok ben özür dilerim senden {fıırrkkk},ben seni üzünce sen çok üzülüyosun ya ben de sen üzüldün diye üzülüyorum,ağlıyorum baakk,gözyaşlarımı sil çabuk anne {fırkfırkfıırrrkk}ben senin canınım diiğmiii anne,aşkın baharınım diğğğmiii ama sen de benim öylesin anne,seni dünyadaki ennnnnnn devvv,enn orta boy büyük baston şeker kadar ama minik olan kadar da var ya öyle seviyorum,ama silmiyosun anne gözyaşlarımı,çabuk silsene,hemmenn....."
içimi eritti !sonra da uyudu. unutmadan yazayım dedim,şimdi yanına didip böğürmeye devam edeceğim !

Not: resim mesim yok,hayal gücü var,annelik var,içgüdüler var. böhüüüüüüüü :(((((((

7 yorum:

YemekAtlası dedi ki...

Ahhh canim ne şeker bir çocuk bu! İnsanın içini eriten cinsten :)

Neşeli Günler dedi ki...

önce zıvanadan çıkardı sonra teselli etti :) beni de silkeleyip kendime getirdi valla.

Deli Anne dedi ki...

Ay Müjdem Yeliz demişti ya: Hepimiz Anneyiz, Hepimiz Deliyiz diye.. o misal halimiz.. Böyle bir site mi kursak acep? hatta benim dövüş kulübü olsun bence yapacağımız ilk iş.. Misal ikimizde doluyuz, takarız kaskları eldivenleri; e ne de olsa hanımız, yüz göz darbe almasın ahaha.. ondan sonra girişiiriz birbirimize..:)

Neşeli Günler dedi ki...

ahahahhaaaa fight club :))) deliyim delisin duble deli :D))

Melange dedi ki...

hahaa..fikre bayildim, hepimiz anneyiz,hepimiz deliyiz ve dövüs klubü..:)

Bolat dedi ki...

O zaman tüm anneleri selamlıyorum :)

Neşeli Günler dedi ki...

@Bolat; baktınız ki bunlar deli :))))
biz de selam ederiz size :)