22 Ağustos 2011 Pazartesi

Happy Birthday to me :)

Ben bugün üç-beş birşey oldum :)


Günün Cin fikri ; "senin doğum günün benim doğum günümdür,istersen benim doğum günüm de senin doğum günün olsun" diyen bi'tanecik oğlum. bilmez ki ben gerçekten onunla doğdum.

Günün duygusalı; "iyi ki babanı tanımışım,iyi ki seni doğurmuşum" diyen annem ve beraberinde babam. varlığımın sebebi sizsiniz.iyi ki varsınız.

Günün sulugözü babaannem; " nice senelerini hepbirlikte görelim inşallah evladım" derken o ağlıyordu bense 100 yaşını çoktan geçmiş bir insanın yaşama sevincine şaşkınlıkla gülümsüyordum.

Günün olumsuzu; Bozcaada'da yer kalmamış. Bu saate bırakılır mı hiç canıımm ?

Günün bi'tanesi;"bu kısmın birinciden çok farklı olması dileğiyle canım arkadaşım.hayatın tüm kısımlarında yanında olacağım. birimiz son kısma geçene kadar….iyi ki varsın,hayatta karşıma çıkan en büyük şanslardan birisin",diyen kendisi de benim için büyük şans olan ebuşum.

Günün romantiği, tabiiki kocam ve bana dinlettiği bu güzel şarkı.Julie London- Fly me to the moon. an itibariyle hayatımın yarısını onunla geçirdiğimi hesapladım. . ne desem az gelir yani.

Günün mutlusu,kutlusu,şanslısı tabiiki benim ! Nelere sahip olduğumu bir kez daha gördüğüm için şükrediyorum.
Jason Mraz benim için söylesin bugün. Life is wonderful:)



13 yorum:

Sedo kız dedi ki...

Bloggerların hızlısı Ben olayım,kutlayayım dedimmmm :)
amanda aman doğum günü çocusunu tebrik ederim :))

Deli Anne dedi ki...

Müjdem lalalalala layf is vandırfulll:) nice güzel yaşlara canım

Neşeli Günler dedi ki...

@ Sedo kız ; gerçekten hızlısın. çok teşekkür ederim arkadaşım.

@ Deli anne; layf is vandırful tu mi gerçekten. sağolasın Müminecim.

az biraz yokum. dönüşte görüşürüz. öpüyorum hepinizi.
müjde

colette dedi ki...

Müjdeciğim hayatım neşeyle dolsun,her günün öncekinden neşeli olsun ! İyi ki doğdun sennnnn!!!!!!!!!!

Aslı dedi ki...

Dogum gününüz kutlu olsunn :) sahip olduklarınızı ve neler söylediklerini okuyunca, ne hoş dedim. İyiki varlar..

pelin dedi ki...

müjdecim, sen benim kusuruma bakmazsın değil miii :(
biraz geç oldu canımcım ama doğum günün kutlu olsun. başta yakışıklı kuzun olmak üzere bütün sevdiklerinle güzel bir sene geçirmeni dilerim :)

Neşeli Günler dedi ki...

@ colette; Nilgün ablacım çok çok teşekkür ederim.

@ Aslı;her birimiz aslında öyle çok şeye sahibiz ki,zengilinliğimiz sonsuz. iyi ki varlar.teşekkür ederim :)

@Pelin; canım arkadaşım kusuru mu olur bunun. teşekkür ederim. seni ve oğlanları çok çok öpüyorum.

YemekAtlası dedi ki...

Müjde'cim yeni yaşın kutlu ve mutlu olsun! Eşinle, şeker oğluşunla ve ailenle nice mutlu seneler dilerim.

Ben biraz geç kaldım, bir dolu misafirimden hiç uğrayamadım blog alemimize!

Kucak dolusu sevgiler!
Gokce

Neşeli Günler dedi ki...

Gökçe'cim herkes bir telaşta, zaten ben de yoktum buralarda. çok teşekkürler güzel dileklerin için. Sana da mutlu bayramlar :)

Bolat dedi ki...

Mutluluklar dilerim :)

Neşeli Günler dedi ki...

teşekkür ederim :)

zeynep dedi ki...

ilk önce doğum gününü kutlalayım sonra da sana bugün için bir hediye önereyim kendine alabilirsin, ben her doğumgünümde kendime bişiy hediye ederim:)

Ece temelkuran/ikinci yarısı 35 yaşa dair yazılar olduğunu hatrladım, almasan da en azında açıp ilk yazısını okumalısın:)

Neşeli Günler dedi ki...

çook teşekkür ederim zeynep. ben de bunu yaptım biliyor musun; kendime "İkinci yarısı"nı hediye ettim bu yıl
hatta bunu postta da yazdım :)http://neseli-gunler.blogspot.com/2011/08/2-ksm.html
kitabım yarım kaldı Çeşme'de unuttuğum için ama okuduklarımdan mutluyum iyi ki almışım :)