2 Ağustos 2011 Salı

Hoşçakallll,olacaklar sensiz olsun Liz :)

Elizabeth Gilbert'ın "Eat Pray Love / Ye Dua et Sev" ini çoğunuzun aksine sinemada izlemedim. Onun yerine kitabını aldım. Bi heves okumaya yeltendim,yayınevinin notunu okumadan almış olduğumu gördüm. Notta,değerli okuyucu,bu baskının çevirisini daha özenli ve akıcı yaptık minvalinde birşeyler yazıyor. Tabii hevesim kırılmadı desem yalan. Yine de bi şans vereyim okumaya başlayayım dedim. Akıcı çeviri buysa,önceki özensiz çeviriler nasıldı allah bilir ! Offlaya pufflaya 500 sayfayı nihayet bitirdim. Şimdilerde bir de filmini izleyeyim diyorum. Bu kadar insan izlediğine göre vardır bi hikmeti. Belki kitabından daha akıcıdır. Haa bu arada unutmadaan 2.kitap niteliğindeki "Committed/ Ye Dua et Evlen" i de almıştım. Anlayacağınız beni bir etap daha bekliyor. Umarım ilki kadar sıkıcı olmaz. Tabii bu da Pegasus Yayınları'ndan. Anladınız siz onu ;)
E canım hep tukaka mı olacak? Kitabı bir güzel konu mankeni yaptım. Karşınızda uyduruk ama baktıkça içimi açan pempee kalppp :)


Brezilya nakışının rokoko gülleriyle işlediğim bu kalbi elimde diktim,haliyle çok harika olmadı ama dedim ya baktıkça içimi açıyor.

Bu da bir türlü bitemediği için sahibine ulaşamayan duvar panosu.Bunda rokokoya ilaveten Fransız düğümü ortancalar var.


Hafta yarılanıyor ;)
Görüşmek üzereee...

12 yorum:

ömür dedi ki...

Kitap konusunda bir şey diyemeyeceğim çünkü okumadım ama elişleri çok güzel duruyor ellerine sağlık...

Neşeli Günler dedi ki...

teşekkür ederim. bence hiç okuma :)uzun uzzuun cümlelerin içinde habire parantezler var :S

coco-jelly dedi ki...

bende filmi olan kitapları film izlemeden önce mutlaka izlemiş olurdum ama bukez bende egeçenlerde dvdsiniş alıp izledim:d içimde büyük bi suçluluk vardı postunla aman be :d dedim:D:D:D keyifli blog canım öpüyorum=)

içimizdeki karnaval dedi ki...

Okumadım ama izledim.Kitap daha başarılı dediler genelde bende diyenlerin yalancısıyım :)
nakış çok güzelmiş :)))

Aslı dedi ki...

Panoyada, kalbede bayıldımm :) ellerinize saglık..

Nedense çogu kitap, filme alındıgında özelligini kaybeder. Ben bu kitabı okumadım fakat filmini izledim ve begendim. ikinciside filme alınırsa izleriz :)

YemekAtlası dedi ki...

Ben filmi izledim, aslında tamamını da izlemedim. Yarısında sıkıldım bıraktım. Ama sen kitabını okumaya sabretmişsin, filmini bitirisin sanırım :-)
İyi seyirler :-)
Gökçe

♥ HoBiHuZuR ♥ dedi ki...

çok hoş içten bi yazı :) ben kitap almadan önce mutlaka araştırırım güzel mi akıcı mı özgün mü çoğunluk evetse okumaya başlarım..Ayrıca kalp ve pano harika çok beğendim ellerinize sağlık..Sevgiler..

Neşeli Günler dedi ki...

herkese merhaba. 1.5 günlük Seferihisar kaçağı olarak bu sabah geri döndüm ve yorumlarınızla mutlu oldum ihihih :D

@ coco-jelly; inan ki hiç bir kaybın yok.inan inan inan

@içimizdeki karnaval; yıktın beni ! kitap daha iyiyse film nasıl biter! nakışlar için teşekkürler :)

@ Aslı; ben de hep aynını düşünürüm. bu sefer sistemin ters işlediğini umuyorum :)

@YemekAtlası; bitiririm ve sanırım pişmanlık haneme bir çentik daha atarım :) neyse canım emeğe saygı ;)

@HobiHuzur; ben de araştırırım ama bu sefer kabul ediyorum,filmin eleştirilerinin etkisinde kaldım. nakışlar için teşekkürler. hoşgeldiniz Neşeli Günler'imize :)

sevgiler herkese
müjde

sema dedi ki...

duvar panosu harika görünüyor..benm bu yorumuma kadar çoktan bitmiştir dimi =) sevgiler..

Neşeli Günler dedi ki...

@sema; aahh ahhh neerdeeee. fırsat yok. hep "sonra yaparım" diye diye kaldı kenarda.utanıyorum :S

Lavanta Bahçesi dedi ki...

harika bir pano! :)

Neşeli Günler dedi ki...

merci şekerim :) bu arada fotoğrafta gördüğün gibi o istediğim kafesi buldum,hani EH dan sen almıştın da ben almadığıma pişman olmuştum ya,depoda varmış sanırım,nasıl mesudum bi bilsen :)))