9 Ağustos 2011 Salı

Pat diye patlamak üzereyim

Git dedim gitmedi. Gel desem koşa koşa gelir kalır ama. Gitmez bi 100 sene daha.
Sendromun anavatanı Pazartesi'ye lafım. İşte de,evde de,bir dağın tepesinde de olsan bu böyle anlaşılan. Nasıl bir bünyeyse ismi lazım değil şey de dün çıkıp geldi,tam oldu yani. Evde pimi çekilmiş bomba gibi dolaşıyorum,dudaklarım büzülmüş, bi kaşım havada. Hani bööyle sanki bi dokunanı yakarım hallerindeyim. Ev halkı da keman yayı gibi gerim gerim gerilmiş bulunmakta sayemde.Sizin anlayacağınız kayış ha koptu ha kopacak .Ben de istemem böyle olmasını ama napiimmm bir geliyorlar pir geliyorlar bana da. Allahtan çok sık olan birşey değil.
Neyse gerginliğim kitlelere (!) ulaşmadan,aynen volta...

(!): beni izleyen 63 kişi olabilirsiniz ama kayıt dışı bir kitlem var biliyorum.İtiraz istemiyorum.



12 yorum:

Deli Anne dedi ki...

Ahahah! kayıtsız kitle ha.. ben varım canımın içi:)

Sedo kız dedi ki...

cısss dedim okurken :)
arada delirmek iyidir,gözdağı oluyor civara,hep Ben idare edemem haaa der gibi :)
o kayıt dışı kitlelerin amacını bir anlasam?neden kayıt dışı kalırlar ki san ki,beğenip izlemeye almıyorsan,uğramada yaw :)

Neşeli Günler dedi ki...

Deli Annem, sen kayıtlı kitleme dahilsin. en makbullerinden birisin :D

Neşeli Günler dedi ki...

@ Sedo kız; cıssss oldu fena halde cızzz. civara verdiğimiz gözdağının yanardağ olarak dönmesinden korkmuyorsam ne olayım:)

Neşeli Günler dedi ki...

@ Kayıt dışı kitlem'e, bence kayda değer birşeyler var ki buralara uğruyorsunuz. ne diyeyimki ben daha size...
kayda geçin bence ;)

severim deliyi dedi ki...

hawalar sıcak,nem tawan..gergin olman çok normal :)

Neşeli Günler dedi ki...

di mii ama. normalim yani di mi :)

YemekAtlası dedi ki...

Geçen hafta ki benim ve Sedo Kız'ın gerginliği sana mı geçti şimdi de :) Hayırdır inşallah!

Ben de varım, sıkı takipteyim :))

Gökçe

içimizdeki karnaval dedi ki...

Arada olur böyle çılgın haller , koyver kendini rahatla ..Hatta tepin çok işe yarıyorr...
Benim deli gibi bağarasım geliyor böyle durumlarda , deli olduğumu düşünenler vardır kesin :)))))))))))
tavsiye ediyorum şiddetle :))

Neşeli Günler dedi ki...

Gökçe ; iyi ki varsın,iyi ki yazıyorsun :) ben bi tarihte buraya bir post yazmıştım,sirayete dirayet gerek diye, bloglar arası akıl almaz bir sirayet var gerçekten. sizin durum bana da geçti.

İçimizdeki Karnaval; tepinip bağırsam ne olur. bugün bir de üstüne üstlük dudağım uçuğum,gözümn altında bir torbam var. töövbee tövbeee :S

gülay dedi ki...

64.kişi olmaya geldim;)

Neşeli Günler dedi ki...

hoşgeldin Gülay :))