16 Eylül 2011 Cuma

Aslında yarasa da yok !

Yarasa koltuğa konduktan sonra ben de yatağa kondum. Resmen sızmışım. Bir ara heyecanlı bir ses kulağıma avaz avaz " anneee kesskin gözzlerimle,salonda çok güzel bir yarasa kostümü gööörrdümmm. oleey oleeyy!" diye bağırdı. Dedim ki,'tamam kızım Müjde oldu bu iş !' Prova yaptık,tamam mı? tamam. Çantayı hazırladık öğretmenimize hitaben not iliştirdik. Vee tabii ki onlar babasıyla işe ve okula yollanırken, uykusuz ama mutlu ben cuuuuppp yatağa. Uyumak mı? O da ne? Birkaç telefon konuşması,biraz akşamdan kalanları toparlama vs vee okuldan çıkış saati gelmiş işte.
Okula gittim,baktım bizimki elinde matkap,gözünde kaynakçı gözlüğü oyun oynamakta. Bir heyecanla sarıldık birbirimize. O beni görmekten mutlu(çoğunlukla kızgın oluyor oyunu yarım kaldığı için) ben neler olduğu konusunda meraklı. Tutamadım kendimi ve sordum partiyi. El cevap: "parti mi? yok ki! olmadı parti" Şaşkın ben:" ee yarasa,kostüm,kanat?" Ve bunu takiben ağzımın payı:" Annee olmadı diyorum ya sana parti falan,anlamadın mı?" İşte tam burda öğretmenimiz konuya dahil oldu: "Parti oldu ama Can kostüm giymek istemedi !" Yıkılan ben !

Yavrum evladım!Geçen yılbaşı partisinde anne-babaların kıyafetleri giyilecek dediler, 'benim kendi gömleğim var kraBat da istemem' diye kendini yerlere atarak ağladın.Fotoğraflardaki tek normal(!) kıyafetli çocuk sendin. Bu sefer kıyafeti kendin seçtin.Çok da sevindin görünce.Bu ne şimdi? Hem ben sırf sen istedin diye alıp sürdüğüm pembe ojelerle 1 haftadır orda-burda geziyorum ya. O n'olacak?

7 yorum:

YemekAtlası dedi ki...

Ay ne beceriklisin Müjde. İki kostum birden yaratmışsın bide, fikir değiştirir diye:)

Peki neden giymemiş. Kesin okulda diğer çocuklar kostumle ilgili yorum yapmışlardır, Can da içerlemiştir. Öyle mi olmuş yoksa?

cafenoHut dedi ki...

Hayallah, görüyor musun:))

Sedo kız dedi ki...

Besbelli adam parti havasında değilmiş,bu sebepten kostümünüde giymemiş,ne var bunda anlamayacak annesi cık cık cık :)
aaaa ne anlayışsızsın yaw ...:)

Neşeli Günler dedi ki...

Gökçe; valla bilemiyorum. öyle olsa öğretmeni söylerdi heralde. tabii o farketmeden bişeyler olduysa bilemem.

noHut; önceki postta annelikten mi bahsetmiştin. al sana annelik :))

Sedo; ah bu ben yok mu bu ben ! sadece meraktayım bizim oğlan ne zaman parti havasına girecek ! :)

içimizdeki karnaval dedi ki...

ay çok alemmmişşş, keyfini sevsinler onun...
Belki başka bir partide giyer kostümlerini ...

crazywomanrosemary dedi ki...

Bakıyorum da çok hoş şeyler yaşanıyor..ne güzel..:))

Neşeli Günler dedi ki...

içimizdeki karnaval ; yok kardeşcaazım ben boyumun ölçüsünü aldım ikidir. daha da bilmiyorum.

crazywomanrosemary; içi beni dışı seni :) bu arada hoşgeldiniz bloguma.