23 Eylül 2011 Cuma

Haftasonuu

İzmir yıkandııı,temizlendi paklandı. Mis koktu miisss.
Biz dün Can'la, Karşıyaka'da büyük teyzelerdeydik. Bir masanın etrafında hem akademik kariyer ve yazılan bir kitaptan, hem anaokulundaki İngilizce dersinden kayda geçirilmiş küçük cümlelerden, hem biraz İstanbul 'dan biraz Amsterdam'dan çokça İzmir'den ve yazdan konuşup, biraz kıkırdayarak, biraz özleyip kulak çınlatarak, yağmuru izleyip çay içtik. Günün sonunda motorla Alsancak'a geçtik.
İzmir herşeyiyle sokaklardaydı. Kimi deri montlu kimi askılı bluzlu ,kimi çizmeli kimi flipfloplı , kimi mus çoraplı kimi şortlu... Tipik bir İzmir sonbahar manzarası vardı anlayacağınız.(Bu anlattıklarımı bir de Nisan ayında görürsünüz :) )
Görünen o ki herkese iyi gelmişti yağmur. O miskinlik, o yaz rehaveti gitmişti.
Yani dün güzeldi, umarım bugün de güzel geçer.
Çalışanların Cuma bayramı,cümle alemin haftasonu iyi geçsinn.

10 yorum:

Anne Kraliçe dedi ki...

ahh yağmur..çocukluğumdan kalma hayal meyal izmir..Karşıyaka,doya doya sallandığım salıncaklar...Ama yinede sonbahar içimi burkuyo hüzünlendiriyo ben ilkbaharın neşesini yazın enerjisini seviyorum..

Sedo kız dedi ki...

Dün güzel miş ,
bugün de güzel olsun ,
yarın da güzel olsun ,
yarından sonrası da güzel olsun ,
yarından sonrasının sonrası da güzel olsun ,
yarından sonrasının sonrasının sonrası da güüüp güzel olsun ,
olsun da olsun :))

Sedo kız dedi ki...

Bir de şu yorum denetimini kaldırsan, hep yanlış yazıyorum yaw, bir daha dene diyor Bana,
hay bin kunduz :))

Neşeli Günler dedi ki...

Anne Kraliçe; sen İzmir'i özlemişsin bence ;) sonbaharın hüznü var ama benim için yazdan daha iyi çünkü hareket kabiliyetim geri geliyor :D

Sedo ; denetimi kaldırırsam olmadık bişeyle karşılaşabiirim diye korkuyorum. var bende o potansiyel :) hayat güzel biz güzel.kunduzlara sevgiler :p

Bolat dedi ki...

Buraya da çok yağdı, şimşekler filan tırstım bir ara :)

Yemek Atlası dedi ki...

Yazın bana İzmir'i özletti, çocukluğuma gittim:) Ne severdim Karşıyaka'yı...

crazywomanrosemary dedi ki...

ne güzel..oranın yağmuru üşütmez hiç insanı..ıslanmak isterdim..

Sedo kız dedi ki...

tık tık tık orada kimse var mı ?
sesim geliyor mu :)
nerelerdesin aloooo

Neşeli Günler dedi ki...

bi toparlanayım,burdayım...
sevgiler hepinize

birtutamkekik dedi ki...

resimm harika:))
özledim yağmurlu günlerde böyle damlacıkların donattığı cam kenarında sıcacık çay eşliğinde kitapları dalmayı:))
takipçisiyim sayfanızın...
bende beklerim sayfama.
sevgilerimle...