14 Eylül 2011 Çarşamba

Sonbahar sınıfı

Okullar açılırken size de olur mu bilmem,ben nedense bi tuhaf olurum. Okula ben başlayacakmışım gibi içim kıpır kıpır,olur,okul yolundaki minik adımları görünce 2 damla iniverir gözümden. Kırtasiyelerin vitrinlerine burnumu yapıştırıp dakikalarca bakarım. Markette alışveriş listesini bir kenara bırakıp,hazır kapılara kadar okul araç-gereçleri yığılmışken, rafların ,defterlerin,kaplama kağıtlarının içinde kaybederim kendimi,herbirine dokunur-sever,evirir çeviririm. Bütün defterleri ve kapları alıp hepsini hepsini hepsini kaplamak isterim.Hiç birşey yapamasam,konu komşudan tanıdık kim varsa okula başlayacak çocuğu olan, defterlerini kaplamak için kendimi feda ederim. Eylül aylarında alınma o kadar çok kalemim ve boyam var ki,Can onlarla epey bir süre idare edebilir.
Bugün benim de okulum açılıyor ! Bu okul telaşına ortak oldum yıllar sonra ben de,hem de en sevdiğim birkaç şeyden birini öğrenmek için,hem de kocamla beraber. Aynı üniversitedeki gibi yine yanyana oturup derse girmek bakalım nasıl olacak.
Fotoğrafçılık Kursu Sonbahar Sınıfı bugün başlıyooorrrrrrrr !!!




Eric Clapton - Autumn Leaves

...

fotoğraflar Karagöl/İzmir

7 yorum:

Sedo kız dedi ki...

Vaaay şimdiden başarılar öğrenci insan :)
Ben okula başlayan bir çocuk görünce çok hüzünleniyorum çünkü o sırt çantasını taktığında hayata adım atmış oluyor Ben'ce,o yüzden Kurabiye'yi yuvaya vermedim bu sene, biraz daha Ben'imle dursun diye.
Böyle dramalar kraliçesi olsamda o kırtasiye malzemeleri Ben'i Ben'den almakta,hele hele kaplama işi baştan çıkarmakta ...:)

Deli Anne dedi ki...

aaaaaa ne güzzeeeeeeeeeeeeeeeeel

Neşeli Günler dedi ki...

Sedo Kız; öğrenebilirim heralde di mi ??? o hüzün bende de mevcut ama,anaokuluna sempatim var :)

Deli Anne; bence de güzell bakalım olacak mı???

YemekAtlası dedi ki...

Aaa harikasın. Yeni bir fotoğrafçı doğuyor! En az senin kadar heyecanlandım. Güzel fotoğraflarını bekliyoruz:)

Anne Kraliçe dedi ki...

Tam da istediğim birşey fotoğraf kursuna gitmek hemde atölye çalışması gibi olanına sonbahar harika bir tema..Fotoğrafları büyük bir merakla bekliyorum:))

Neşeli Günler dedi ki...

Yemek Atlası; Gökçe'cimm ayy çok sağoll,birinin benimle heyecanlanması çok güzel.fotoğrafçı olabilir miyim bilemiyorum. ben de kendi yapabileceklerimi test edeceğim.

Neşeli Günler dedi ki...

Anne Kraliçe; bence de sonbahar çok renkli bir mevsim ve en güzel fotolar hep sonbahar temalıdır sanki değil mi? bu ay sonunda saha çalışması var,hem de Kapadokya'ya. ama gidebileceğimizi sanmıyorum. Can kuzudan hiç ayrı uyumadık biz. yanımızda da götüremeyiz,perişan olur çocukcaaazım. içim burkulmadı değil :(