16 Eylül 2011 Cuma

Yarasa işe yarasa ...

Saat 03:51 an itibariyle bir adet yarasa kostümü hazırlamış bulunmaktayım. Yarın -yani artık bugün- okulda ' çılgın kostüm partisi' varmış. Küçük bey,eldeki Zoro kostümünü istemezmiş. Korsan da olmazmış - he dese Zoro'dan bir hamleyle korsan yapacaktım onu-. Örümcek olsunmuş,ama onun da çok bacağı varmış ama benim dikiş makinem yokmuş- bak bak baak sanki birini dikiş dikerken gördü de..-. En iyisi yarasa olsunmuş. Simmmmsiyahhh,kocaaamaaaannn bir yarasa olmalıymış,herkes şaşırsınmış. Dikiş makinem olduğunda da örümcek olurmuş. Ama ben yarasa kostümünü nasıl dikermişim ki,ona da makine lazımmış.
CANikom; sen uyurken annen senin yılsonu gösterisindeki balarısı kostümünü aldı,önündeki kocaaa yastığı çıkardı. Sonra kendi siyah t-shirtlerinden birini gözünü kırpmadan kesmek suretiyle hallicesinden iki adet kanat yaptı (senin annen bir melekti yavrum !). Onları eski kostümün kollarına ve sırtına dikti. Pipetten iskelet yaptı. Bujiteriden almış olduğu siyah lastikli taca da, siyah çoraptan 2 minnoş kulakçık dikti. Ve inanmazsın cillop gibi bir yarasa kostümün oldu (yani bence )! Yarasa işe yarar,seni mutlu eder umarım.

Annenin notu: Ben Zoro'dan bozma korsan kostümünü de hazırladım. Sana belli olmaz,beğenmezsin-istemezsin falan,ne me lazım ben yedekliyeyim de kendimi.

Okuyucuya not: Bu saatte fotoğraf çekmemi beklemiyordunuz di mi? Kuzunun ruh haline göre sabah belki çekebilirim.

Eh günaydın herkeslere

6 yorum:

Sedo kız dedi ki...

Can'ın yetenekli ve melek annesi,
Sana'da günaydın :)

Neşeli Günler dedi ki...

Can okula Melek Anne uykuya :D

Anne Kraliçe dedi ki...

süpersin ayakta alkışlıyorum..Bu şekerler gözlerini kocaman aça aça bir şeyler isteyince yapmamak mümkün oluyor mu ?cevap tabii ki hayır..Günaydın sanada...

Aslı dedi ki...

:) çok şeker bir yazı olmuş, gülümseyerek okudum :) aslında o örümcek kostümü istermiş ama...:)

cafenoHut dedi ki...

Ohh maşallah... Annelik bu olsa gerek...

Neşeli Günler dedi ki...

ah kızlar ahh. giymemiş sıpa :(