25 Ekim 2011 Salı

Ne çok acı !

Bu yıl ne çok şeyi kaybettik,ne çok acılar varmış bizi bekleyen!
Her acıdan geçerken,içimiz yanarken farketmemiz gerekir ki bu acılar "bizi" öldürmüyorsa eğer bir sebebi var :
" İnsanlığımızı temize çekelim! Harekete geçelim! "

Kızılay,AKUT,belediyeler,valilikler,muhtarlar... Herkes, iyi niyetli yardımlarımızı Van'a ulaştırmak için hazır.Kendi adıma,imkanlarım kadar,yapabileceğimi yaptım. Yeter mi? Tabii ki hayır. Ama biliyorum ki, bu gece ben oğlumun üstünü örterken, Van'daki bir anne de çadırdaki çocuğunun üstünü örtebilecek...

Herşey imkanla sınırlıysa da, DUA BEDAVA...

7 yorum:

Deli Anne dedi ki...

Ah inşaallah: " İnsanlığımızı temize çekelim! Harekete geçelim! "

Sedo kız dedi ki...

Bu millet her zaman ki gibi seferber olmuş vaziyette (varsa istisnalar o da kaideyi bozmaz)
Yakın çevrem, uzak çevrem herkesin canla başla çabaladığını görüyorum, bundan öncekiler gibi...

Aslı dedi ki...

Hepimiz aynı durumdayız, bu ülkede yaşıyoruz ve acı bizim. Kaldıki hangi ülke olursa olsun, sonuçta acı çekenler Allahın yarattıgı insanlar degilmi?...

cafenoHut dedi ki...

Gerçekten insanlar yardım etmek için birbirleriyle yarışıyor, umarım yardımlar gerçekten ihtiyaçları olanlara ulaşır...

Neşeli Günler dedi ki...

Her şerde bir hayır varmış gerçekten. bu büyük felaketten doğan birlik,gerçekten hepimize umut verdi. insanlar ellerinden gelenin en iyisi yapıyor. sömürenler var(mış!),bu insanın içini acıtıyor ama bence yine de "niyet" önemli. o gördüğümüz görüntüler bizi yardım etmekten alıkoymamalı. hepinize sevgiler ve geçmiş olsun.

Yemek Atlasi dedi ki...

Kötü günlerde birlik olabilmek çok önemli. Herkes seferber oldu. Ancak maalesef insanların zor durumlarından istifade etmeye kalkan kişiler olduğunu duydum ve çok üzüldüm. Vicdanları buna müsade ediyor demek ki. Yazık!

Neşeli Günler dedi ki...

evi hasar almadığı halde insanların korkup eve girememesini ve çadır almasını anlıyorum ama ihtiyacı olmayan o çadırı başkasının hakkını gaspedip satmaya kalkışanları anlamıyorum :(((