9 Aralık 2011 Cuma

Haftasonuuuuuu

8 yorum:

CEPAYNASI dedi ki...

güzel geçsin haftasonun,
bu renkleri ve yılın bu ayı ben de seviyorum çok:)

Sedo kız dedi ki...

Bu harika şeyleri bana yollarsan mutlu bir hafta sonum olabilir :D
cupcake kapları nereden acep, öğrenebilirmiyiz litfennn :))

Neşeli Günler dedi ki...

Cepaynası,hepi topu 1 aycık :S

Sevdiye, ben kapları pasta malzemesi aldığım yerde buldum tesadüfen.

Deli Anne dedi ki...

Size de iyi hafta sonları Müjdeem:)

Suzane Weck dedi ki...

Que maravilha, estes biscoitos de corações enfeitados me deixaram com água na boca.Quisera te-los na minha ceia de Natal.Parabéns e um grande abraço.

Neşeli Günler dedi ki...

Dear Suzane, I understand you a little bit - via Google translate-. but thank you so much :)
Müjde

Francesca dedi ki...

Gorgeous, I have a sweet tooth so I am following you immediately. Hello from Rome, Italy.

Neşeli Günler dedi ki...

Thank you so much Francesca. I'm following you too. And I like your new haircut ;)
see you
Müjde