28 Aralık 2011 Çarşamba

Madem bulamadın, o zaman yaz deftere

Bizim evde haftasonları fazla tv izlenmesin diye Digitürk'ün müzik kanalları açılıyor. Son zamanların favorisi 449 kanal yani Christmas Songs. Can da oturup bir yandan şarkıları dinleyip kurabiye yiyor, bir yanda da "aaa Nemo" diye aşka gelip çığlık atıyor.



O şarkılardan bazılarını seviyor, bazılarını da içinde olur da kazara "No" falan dendiğini yakalarsa bir kalemde harcıyor. En sevdiklerini Pcde dinleyelim istiyor ama maalesef hepsini bulmak mümkün olmuyor ben de favorileri buraya koyayım da unutmayalım dedim.Hem kurabiye yaparken de iyi gidiyor ne yalan söyleyeyim :)
O zaman yaz deftere 2011...

Petula Clark - Christmas cards-




Ray Anthony - Christmas kisses-




Dean Martin - Let it Snow-



Dean Martin - Jingle Bells -

16 yorum:

cafenoHut dedi ki...

Bayıldım, nasıl makbule geçti anlatamam şimdi 3 gün iş yerinde bir yandan çalışıp bir yandan bunları dinlerim ben:)

Neşeli Günler dedi ki...

Ayda; dahası da var da koymadım artık :)

Deli Anne dedi ki...

seviyorum ben bu chrismaz şarkılarını, ışıkları, kurdelaları, süsleri, karı sıcak şömineli evleri ve ağaçları süslemeyi.. de ben yapınca süni oluyor diye içimden gelmiyor:)

bir de Digiturku kapattırdık ya, en çok müzik kanallarını özlüyorum.. güzel şeyler vardı çok..

Neşeli Günler dedi ki...

Mümine ; vallaha ne yalan söyliyeyim ben de seviyorum,eski oluşlarından mıdır,bu videolarda eski kartları hatırlattığından mıdır bilmiyorum. kimine göre özenti ama bana göre durduk yerde mutluluk sebebi. kanallar kapalıysa burun Neşeli Günler FM'de DJ Can'ın playlisti hizmetinizde :)))

Sedo kız dedi ki...

Dinlerken mutluluk hissi uyandırıyor insanda, havaya giriyorsun:))
Aldım mesajını çiilguuuun, mail atacağım sana ;)
Sen bu parçaları mp3 olarak mı istiyorsun de bakayım.

Neşeli Günler dedi ki...

Sevdiye ; beklemedeyim tamam. yok mp3 değil,aresle indireyim dedim di ama hata veriyor:( böyle takılsın kuzucukum :)

Elif'in defterinden (mndlna) dedi ki...

Pek bir eğlenceli şarkılar :) Mucukk your Christmas kisses :P

Neşeli Günler dedi ki...

Elif'in defterinden; 4 yaşa hitap etmesinden belli eğlencesi :))

Yemek Atlasi dedi ki...

Ben bayılıyorum bu sarkilara. Hele de Amerika'da Aralık ayı başından beri her yerde Christmas sarkiları çalıyor. Her yer süsleniyor. Işık gösterileri oluyor. Nasıl güzel oluyor anlatamam. Benim de için kıpır kıpır oluyor :)

Neşeli Günler dedi ki...

dimi Gökçe dimiii :)

CEPAYNASI dedi ki...

:)))
mutlu yıllar!

Neşeli Günler dedi ki...

Cepaynası; hepimizeee. yarın bir tebrik kartı yapayım ben di mi :))

Melange dedi ki...

seviyorum senenin bu ayini, renklerini, kokularini, kurabiyelerini :)), müziklerini..
bunlari derhal benim ufaklik yegenime dinleticem, bayilacak..:)

iyi seneler bir kez daha :)

Neşeli Günler dedi ki...

Itır ; hepimize iyilikle gelsin inşallah.

Zeynep dedi ki...

christmas geçti, şarkılarına bağlılık geçmedi bizim evde. Nasıl makbule geçti anlatamam :)

Neşeli Günler dedi ki...

Zeynep ;iyi ki sevmiş Can :)) bıkana kadar söyleyelim hepbirlikte :)