2 Şubat 2012 Perşembe

Beyaz İzmir :) Oleyyyy :)))

VE kar gelir. İzmir Merkez Saat 09:10


9 yorum:

Nicolina dedi ki...

Wow, da liegt ja Schnee bei Euch ?
Ist es bei Euch auch so kalt? Heute Nacht bekommen wir -20 Grad. Brrrrr

Lieben Gruß
Nicole

cafenoHut dedi ki...

Amanın , hayırlı olsun:)

Yemek Atlasi dedi ki...

İzmir'e de mi kar yağdı? Çok şaşırdım! Acaba bundan önce en son hangi yıl kar yağmıştı?

Neşeli Günler dedi ki...

Nicolina ; bei uns var es bis -5 Grad kalt.und heute Morgen ist der Schnee gekommen :)))
(nach ~20 Jahre !) Heute geht alles super :))

Libe Grüsse
d. Müjde

Neşeli Günler dedi ki...

Ayda ; oldu vallaha hem de çok hayırlı oldu :))

Gökçe; ara ara yağar geçerdi ama lapa lapa yağması sanırım 20 yıl öncesine denk gelir :)

Bir İçmimar'ın Mabedi dedi ki...

Dün akşam haberlerde i<ledim İzmir'i, Kardan adam yapanlar harikaydı, İzmir'e sevgiler..

bir kase lezzet dedi ki...

tanıştığıma memnun oldum
hoş blog
bana da beklerim
:))))

Neşeli Günler dedi ki...

bir içmimarın mabedi; kar küreyenler bile vardı. hani böyle kar yağdı diye heveslenmişler belli :)) dün bu şehir kahkahalarla güldü:) bizden de sevgiler

bir kase lezzet; az önce blogunuzdaydım ve inanamadım. eşimin bu hafta yap yap diye tutturdu mozaik pasta karşımda duruyordu :)) yapayım artık ben bu pastayı;) memnun oldum ben de tanıştığımıza,hoşgeldiniz :)

guzelgul dedi ki...

aaa izmirde kar :)) izmiri her mevsimde seviyorum :))

Mein Blog/Blogum