4 Nisan 2012 Çarşamba

Nisan/April

Bu çocuk büyüdükçe daha da komik oldu... İşte inciler;

* n'aber bebek ! niye şaşırdın anne,senin gibi kızlara bebek de denir!

*günüm çok hızlı geçti,tıpkı şimşek mayfiyinn gibi hızlı! şimşek makfiyinni tanırsın sen de,gerçekten çok hızlıdır!

*semPoni orkestrası çok güzel bişeymiş anne. yalnız yöneticisi komik biri,yani hareketleri komikti. ama çişi de gelmiş olabilir !

*gutmornink anne ! ay afedersin mam dicektim. bugün yalan dünya günü mü yoksa okulda kitap günü mü sevvgılıımm!

* saçların böyle kıvırcık olunca hoşuma gidiyor gerçekten. hem biliyomusun diğer hanımlar(!?) gibi olmuşsun böyle,mesela annanem mesela büyük babaanem.onlar  hanım ama sen bebeksin !

* anne banyodan sonra saçımı çılgın bi şekilde kuruturmusun. mmmm Ali kaptandaki Mete gibi havalı olsunlar mesela.

Yaaaa... bahar da geldi. bir de laYleler var tabii ;)

8 yorum:

Sevdiye dedi ki...

Hangisine güleceğimi şaşırdım bebek :)
Çocuğa çok fazla dizi izletme sevgilımmm :)
Ayol şimşek mekkuyinin hızlı olduğunu ben bile biliyorum, sen hala öğrenemedin mi bebek :)
Orkestra şefine koptum, çiş ha :D:D:D:D
yabadabaduuuuuu bebek :D

cafenoHut dedi ki...

:)) Resmen öldüm bittim bu laflara.. Yani herkesin evinde bunalrdan bir tane olmalı:))
Maşallah akıl küpü mü desem ne desem bilemedim bebeğim:)))

Neşeli Günler dedi ki...

hey bebekler :)) özledim sizi ;)blog ve mavi puanlı dikiş kutusu arkadaşlığımıza sağlık :D)

Deli Anne dedi ki...

hadi canım! bunlar ne yahu! maşallah!

Yemek Atlasi dedi ki...

Ayyy super hepsi. Bebek! hahahaha! Şimdiden öğreniyor kimlere bebek denildiğini :)
Çişi gelen orkestra şefi de ayrı bomba :)

Neşeli Günler dedi ki...

ah Gökçe ahh bir bilsen daha neler neler :))

ihlamurcum dedi ki...

Laflar süper, bayıldım.İyi ki not almışsınız, oğlanların ağzından bal damlar.
Maşallah...

Neşeli Günler dedi ki...

İlgün,Ayşegül ve Neslihan'ın Ihlamurcum'u na sevgiler :)