30 Nisan 2012 Pazartesi

Tozunu alalım buraların

Merhaba... gelemedim,yazamadım ama ara ara da olsa okumaya çalıştım sizi. Neredeyse 1 ay olmuş ! o bir ayda da neler olmuş...
Bahar tastamam geldi yerleşti...Başımızla bir. Kokusuna mest olduğum mor salkımlar açtı. Enginarı da baklayı da yedim şifa niyetine. Sırada bezelye var. Çiçek festivalleri başladı,tohum takas şenlikleri de,Ot festivali'inin 3.sünü yaptık bu yıl Alaçatı'da. Sonra o güzel kadın gitti... gitti ve oldu çiçek....hamdolsun...


Hayat aktı tabii. Gidenler,kalanlar,hastalar,hastalıklar derken çok şükür herşey şimdilik yolunda.
23 Nisan'da çocuklarla çocuklar gibi şendik biz de. Nicelerini artan coşku ve farkındalığımızla kutlamayı diliyorum. Çocuk istismarının son bulduğu bir Dünya bırakalım çocuklara,başka da birşey olmasa olur.




CanCan yine dilli düdük maşallah. Baharla birlikte coştu o da. Koltuk tepesinden,kapı kolundan topluyoruz kendisini. Bir de iştahı açıldı ki akıllara zarar ! Kallavi bir akşam yemeğinin üstüne tost isteyebiliyor mesela. Üstelik yiyip bitiriyor da. Yine böyle biriştah patlaması anında krep istedi. Ama ben pancake yaptım :) Tarifini Deli Anne Mümine'den daha önce alıp denediğim keklerin ikincisini yaptım böylece. Artanlarla da ertesi sabah kendime kahvaltı hazırladım,eh bu sayede bana da biraz fotoğraf çekme fırsatı doğdu tabii.


 Lezzetli bir kahvaltı alternatifi olarak deneyin derim ;) Benden bu kadar. İnşallah en geç Hıdırellez'e kadar bir post daha girebilirim.
Hepinize sevgiler...

12 yorum:

cafenoHut dedi ki...

Şu anda öyle açım ki bir ısırışta şu tabaktaki pankekleri mideye indirebilirim gibime geliyor:)
Ben de ne zamandır yapmadım Pankek. Tam da 19 Mayıs'a kadar rejim sözü vermişken acabalara girdim iyi mi:)

Neşeli Günler dedi ki...

o haldeeee fotolarını bekliyoruz Ayda :)13235498654265 tane çekersin nasılsa :)))

Yemek Atlasi dedi ki...

Pancake fotoğrafın çok güzel olmuş Müjde! Işık ve food styling süper :)

Neşeli Günler dedi ki...

ay sağol Gökçe :) sen nasılsın,bebek nasıl ????

Sevdiye dedi ki...

Tozlandırmasana buraları !
O upuzun ve renkli masada o güzel pancakelerinden yemek isterdim, o çimlerin üzerinde yalınayak gezip, döne döne dans etmek isterdim şimdi.
Keşke Ece'de Can gibi yemek yiyen bir çocuk olsa, bildiğin savaş bizdeki, yemek savaşı, hep o kazanıyor ama :)
Özletme kendini çok fazla.

Bolat dedi ki...

Biz de sokakta kutladım çok güzel oldu :)

Regina dedi ki...

I love these photos outside, feel like spring & summer, and I love pancakes, too.

Is this a photo of your son - he looks handsome :)

Neşeli Günler dedi ki...

Sevdiye, bizim de bir dönem öyle savaşmışlığımız var. ama sonra dzüeldi. Ece'nin de değişeceği bir dönem (tercihen ergenlikten önce :)) ) olacaktır bence. o masa Canların okulunun bir şubesinde 23 Nisan çocuklarına hazırlanmıştı. şimdilerde trend villa tipi anaokulu malum :) bildiğin mangal yaptılar arkadaşlara :) üstüne de pasta ..çocuk olmak varmış! pancakelerin alasını yapıyorsun sen biliyorum. ama sana da yaparım arkadaşım ;)

Neşeli Günler dedi ki...

Bolat, sokakta çocukları mutlu edecek birşey yoktu maalesef :( bizimkiler sınırlı alanda ama "çok" eğlendiler. sana da tekrar geçmiş olsun.

Neşeli Günler dedi ki...

Dear Regina, nice to see you here again :) yess,this handsome boy is my son :) this picture was taken while he celebrating childerens Day with a Turkishflag at the schoolsgarden :)

Yemek Atlasi dedi ki...

Bebiş iyi! Blogcuanne.com'da herhafta yazıyorum hamilelik sürecimi. Yakında kendi bloguma iki tarifle döneceğim. Özledim sizleri. Çok öperim...

Neşeli Günler dedi ki...

maşallah Gökçeeee! tarif bile denemişsin ;)