16 Haziran 2012 Cumartesi

Bitmezz...

Balkonda bir yandan birbirimize oyuncak satıyor bir yandan da burnumuzu çekiyorduk - evet yine hastayız,bu yıl ki yılsonu gösterisinin bize hediyesi faranjit- birden Can'ın ağzından şunlar döküldü: Siz kadınlar (!!!) hep komiksiniz ve tuhaf tuhaf planlarınız var. Ama biz erkekler (!!!) herzaman akıllı planlar kurabiliriz.
Hepsi bu... Neden dedi bilmiyorum ama yaşı 4,5 da olsa erkek erkekmiş kardeşim.
Biter mi? Bitmezz. Son günlerde,işler istediği gibi gitmezse ya da istekleri ertelenirse "küstüm işte" diye işin içinden sıyrılmayı deniyor. Bugün "ben de sana küserim o zaman" deyince ben, "küs naapalım,ben sana ekstra küstüm ki" diye bir cevapla ağzımı tıkadı. Ekstra ne demek diye sormayı düşündüm ama alacağım cevaba hazır olmadığıma kanaat edip yutkundum sadece.
Diyeceğim odur ki ; çok fena büyüyor !

Başta babam ve eşim olmak üzere,yeryüzündeki ve gökyüzündeki tüm babaların, dedelerin,amcaların,dayıların ve baba gibi annelerin günü kutlu olsun.

1 yorum:

A.O Bolat dedi ki...

Bloğunuza geri döün lütfen çok zaman oldu :)