3 Haziran 2012 Pazar

Yetişemiyorum

Hıdrelleze kadar yazsam demiştim ve tam  1 ay sonra buraya uğrayabildim. Yazamadığım gibi sizleri de okuyamadım. Az önce biraz göz gezdirdim sizlere. Çok zor günler geçirmiş bazılarımız. En sevdiklerini göndermişler öte dünyaya. Bazılarıysa bir umutlu haber bekliyor doktorun ağzından çıkacak. Bir yumruk bıraktı yazılarınız boğazıma. Bizde de günler güllük-gülistanlık geçmiyor şüphesiz ama buna şükür. Allah sağlık versin.
Bu 1 ayın notlarını düşeyim;
Hıdrellezi İzmir'e yakışır kutladık.


19 Mayıs'ı da kutladık !


Arada anneler günü de vardı malum. Sahilde çocuklar gibi şendik :)



Okul kahvaltısında 4-4-4 e takılan ve bundan nasibini alan 2008li kuzuların aileleri birlikteydik.


Yarın  okulun rehber öğretmeniyle görüşmemiz var. 5 yaş(light hazırlık da diyebiliriz) sınıfından mı giriş yapalım yoksa ilkokul hazırlıktan mı, ona karar vermeye çalışacağız. Sonuç ne olursa olsun,7 çok geç ama 5,5 da fazlaca erken ! Aynı sınıfta ay farkından bu öğretim yılını bekleyen 2005'liler, yaşını doldurmuş 2006'lılar ve yeni sistemin ilk mağdurları olan 2007'liler olacağını bir düşünün bi' !  Daha da birşey demiyorum artık !

Kursumuzun ilk karma sergisi açıldı.  Ben de ilk HDR denemem olan "Sığacık" fotoğrafımla katıldım bu sergiye. Sergi'nin 2 durağı Ege Üniversitesi. Sonrasındaysa Mısır ve şu an netleşmemiş bir başka ülke. İzmir'de olan ve fotoğrafa ilgi duyan herkes görmeli. Yılların tecrübesi ve amatör ruhların yansıması da birarada...

Şimdilik bu kadar. Kalın sağlıcakla...

3 yorum:

Yemek Atlasi dedi ki...

Müjde, fotoğraf harika. Çok güzel bir HDR çalışması olmuş. Renkler çok güzel çıkmış. Ellerine sağlık!

pelin dedi ki...

şekercim, özledim.
en azından yazıyordun da senden haber alıyorduk :)güzel bir paylaşım olmuş. sevgiyle kal

emir begit dedi ki...

süper resim bittimn