2 Ocak 2013 Çarşamba

2013



mutlu yıllarrrrr

happy new year

frohes neues Jahr




Yukarıda gördükleriniz ,Can'ın sınıf arkadaşları için hazırladığım popcakelerdi. Daha doğrusu telafi popları bunlar aslında.

Şöyle ki; öğretmenleri Aralık ayı başında Yerli malı haftasının kutlanacağını mail aracılığıyla bildirmiş. Ama ben , msjlarımı düzenli kontrol edemediğim için, yavrum evladım, herşeyden bihaber anasının yüzünden okula eli boş gitti. 
Kutlama sırasında da , masada ortaya konan yiyeceklerden ,konumu itibariyle kendisine en yakın olan börekleri ben yaptım sanarak mutluluk pozları vermiş öğretmeninin kamerasına. Akşam da "anneee Selim en çok senin yaptığın börekleri beğendi" demez mi ! Anlayacağınız yerli malının "mal" kısmı gibi hissettim kendimi. Bu sebeple 28 Aralık günü yapılacak olan yılbaşı partisi için de bu popcakeleri yaptım. 
İçi kakaolu kek,dışı bitter kuvertür kaplama. Süslemesi, kurabiyelerde olduğu gibi yine şeker hamurundan. İlk deneme için fena olmadılar sanki ??? 
Sabah okula doğru yola çıkmadan önce de bir çırpıda birsürü fotoğraflarını çektim ama şu an facebooktan indirilmiş olanıyla karşınızdalar. Daha iyi düzenlenmiş orijinal fotoğrafları da  buraya koyabilirim herhalde...yani...umarım.  
Sınıfta aldığımız tezahüratın Can'ı mest ettiğini de ayrıca belirtmek isterim :)

bu yıl güzel olacak...hepimiz için...biliyorum !

sevgiler

Hiç yorum yok: