14 Mart 2013 Perşembe

Kısa kısa

1-İlk önce kendimce en güzel haberi buraya yazayım da , yine buralardan uzak kalırsam vicdanım beni yesin bitirsin ! Az kaldı kavuşmamıza sevgili blog. İşyerindeki mevcut personel sayımız ilerleyen haftalarda artacağından bu kadar hasretlik çekmeyeceğiz :)
2-İzmir son yılların en yağışlı günlerini geride bıraktı çok şükür. Hani bi 3-5 gün daha yağsaydı tüm şehir ciddi ciddi depresyona girecekti. İşte o günlerin birinde bir Pazar sabahı, evin babası bizlere kendinden beklenmeyen bir performansla bu güzel kahvaltıyı hazırladı.


İstenince oluyormuş demek :Pp  Teşekkür ederis efemmmm :)

3- Can okumayı söktü. Yaptığım ve yapmadığım herşeye rağmen oldukça hızlı ve çok az hatayla okuyor artık. Bir de yazma denemeleri başladı ki başlı başına bir post konusu olur. Okulun verdiği çalışma sayfalarında önce rakamla 7 yazıp altına da "YDİ" yazıyor mesela Y derken E sesi de çıkıyormuş nasılsa :)

4- Her yıl eczacılar için düzenlenen fuara biraz ara vermiştik ama bu yıl yeniden katıldık. Can için gerçekten çok iyi oldu bu 3 günlük tatil. Giderken gitmek istemedi dönerken dönmek istemedi.








Acemice panoroma fotoğrafını çektiğim bu fotoğraf Starlight Convention Center'ın bizce en güzel barına ait.


Bunlar da bizimkiler :)

5- Artık Instagram'dayım ve çok feci acemiyim :)) Beni tembelleştirmemesini umuyorum,zira acayip hızlı bir paylaşım ortamında buluveriyorsunuz kendinizi. Kullanıcı adım "mujdeedjum". Eğer siz de oralardaysanız beklerim :)

Kalın sağlıcakla.

3 yorum:

Deli Anne dedi ki...

ekledim gitti:)

cafenoHut dedi ki...

aaa Bu Fuar Antalya'da mıydı?? Benim Teyze oğlu ile eşide oradaydı iki çocukla birlikte:)) Şöyle dünya kadar bir göbeği olan kabak kafalı bir adam gördüysen Bolu'dan gelme işte o benim teyze oğlum:))
Bu arada iş yükünün azalıp buralarda daha çok olacağına da ayrıyetten sevindim:)

Neşeli Günler dedi ki...

cafenoHut, Ayda Antalya'daydık evet.Bir fuar daha vardı aynı tarihte,belki farklı yerlere gitmiş olabiliriz.Ama tarifine uyan çok insan gördüm. Katılım 2000 kişiden fazlaymış duyduğuma göre. bildiğin insan seli :)

Deli Anne, ben de seni ekledim ki ;)